Reklama w tradycyjnej formie

Działania promocyjne w internecie odznaczają się bardzo dużą skutecznością, ale to nie oznacza, iż należy rezygnować z tradycyjnych form reklamy takich jak np. reklama outdoorowa, ogłoszenia w lokalnej prasie itp. Wiążą się one co prawda z niemałymi wydatkami, ale z drugiej strony spore jest tu też pole do popisu w kwestii negocjacji warunków współpracy ze sponsorem lub sponsorami wystawy.

plakat_druk

Siły tradycyjnego przekazu nie wolno lekceważyć – zwłaszcza jeśli część potencjalnych odbiorców wystawy to ludzie, którzy nie korzystają z internetu systematycznie.

Wydawnictwa towarzyszące wystawie

Wydawnictwa informacyjne towarzyszące wystawie to kolejna świetna metoda promocji podnosząca jednocześnie prestiż wydarzenia. Broszury, katalogi, okolicznościowe gazetki, ulotki itp. – bo o nich właśnie mowa – wymagają profesjonalnego przygotowania.

Liczy się tu nie tylko zawartość merytoryczna, ale także i oprawa wizualna ze szczególnym naciskiem na zdjęcia. Trzeba ponadto przemyśleć, jakimi kanałami te wydawnictwa będą dystrybuowane – ma to znaczenie m.in. dla sponsorów oraz partnerów wystawy, nie można więc pozwolić sobie na uchybienia.